أضف استشارتك
الرئيسية استشارات المسالك البولية السلام عليكم – عندى الم مثل غليان فى

السلام عليكم – عندى الم مثل غليان فى

الإستشارة رقم: 25991

السلام عليكم – عندى الم مثل غليان فى الخصية الشمال -بيزيد معايا كل لما اقعد ويمشى منى لما اتمشى ولما بحس على كيس الخصية بلاقيه بارد جدا وقت الالم- مع العلم انى عملت عملية دوالى ف الخصيتين من شهر ونص والالم جالى قبل العملية ب3 ايام فى الخصية االشمال على الرغم ان الدوالى كانت على اليمين اكتر- وعملت دوبلر ومكنش فى التهابات وعملت تحليل سائل منوى ومكنش فى صديد – وهل الدوالى تقلل الرغبة الجنسية او نقص هرمون التستريون وهل نقص التستريون يقلل الرغبة الجنسية ؟

  1. صاحب الاستشارة

    وللعلم الدوالى كانت بسيطة جدا

  2. مرحباً أخي الكريم ،

    هناك احتمالية ان يكون ما تعاني منه هو التهابات تستدعي علاج سريع بكورس مناسب من المضادات الحيوية بجانب بعض مسكنات الالم .

    لذا من الضروري مراجعة الطبيب المتابع لحالتك من اجل عمل فحص عيادي مباشر في اطار اطلاعه على كامل تفاصيل التاريخ الصحي السابقة بما يمكنه من تأكيد التشخيص النهائي و وضع خطة علاج مناسبة بإذن الله .

    نرجو ان تطمأننا على تطورات الامر بعد مراجعتك للطبيب المعالج .

    مع تمنياتنا بالشفاء العاجل ان شاء الله .

  3. صاحب الاستشارة

    شكرا لرد حضرتك – انا الدكتور كان بيقولى التهابات وادانى الفنتيرن وسيبرفلوكساسين وفياجل لمدة 20وبرضه الالم كان موجود وبتالى ادانى تفينيك 500 وبرفين وبروستانورم وريباريل لمدة 20 الالم كان موجود لكن خف شوية عن االاول – بس انا من قريب ف شخص نصحنى اشرب لبن معاه عصاره التوم وابتديت احس بتحسن من ساعتها

إعلانات